KARAT Konference 20178. 12. 2017

KARAT Konference 2017 - představení mobilního klienta v rámci nové verze IS KARAT

Ve čtvrtek 23. listopadu 2017 proběhlo v kongresovém centru hotelu BWP Hotel International Brno setkání uživatelů informačního systému KARAT - KARAT Konference 2017. Letošního ročníku se zúčastnilo téměř 400 uživatelů z České a Slovenské republiky.

Konferenci zahájil generální ředitel společnosti, Ing. Martin Válek, který uvedl nejočekávanější novinku, mobilního klienta pro všechna zařízení s operačním systémem Android a iOS.

V dopoledním přednáškovém bloku byla následně představena i další vylepšení v nové verzi informačního systému KARAT s číslovkou 18, konkrétně novinky v oblasti uživatelského prostředí a aplikačních modulů. Samostatná prezentace pak byla věnována řešení problematiky GDPR.

Jednoznačně největší a nejočekávanější novinkou bylo představení a uvedení Mobilního klienta IS KARAT. Díky němu lze plnohodnotně pracovat s IS KARAT na mobilních dotykových zařízeních různých velikostí a s různými operačními systémy, např. Android nebo iOS. Jeho největší výhodou je podpora většiny standardních i firemních funkcionalit IS KARAT, které zákazník doposud využíval pouze v rámci desktop klienta, a to bez nutnosti dalšího programování. Samozřejmostí je podpora nativních vlastností mobilních zařízení, jako jsou notifikace, fotoaparát, telefonování apod. Z dalších zajímavých věcí bych zmínil možnost ukládat Oblíbené a Nástěnky ve vazbě na uživatelské role a tím umožnit jejich distribuci a aktualizace řízeným procesem. Dalším rozvojem prošla i většina modulů IS KARAT, kdy v rámci vývoje verze 18 bylo zapracováno téměř 300 požadavků zákazníků,“ zhodnotil novou verzi informačního systému KARAT ERP specialista Marek Hejna.

Odpolední blok byl sestaven z pěti workshopů s praktickými ukázkami řešení v IS KARAT za účasti analytiků a programátorů. Probírána byla zejména následující témata: Vnitropodnikové účetnictví, IoT, CAD/CAM, ICT bezpečnostní zásady a Mobilní klient.

Již v minulém roce jsme si vyzkoušeli nový koncept akce, kdy jsme odpolední prezentace nahradili praktickými workshopy. Vzhledem k tomu, že tato změna byla našimi zákazníky přijata s velmi pozitivním ohlasem, jsme ji rádi zopakovali. Všechny workshopy byly plně obsazeny a mezi zákazníky vznikaly plodné diskuse a výměny názorů k prezentovaným tématům. Jsem přesvědčen, že takto formovaný vzájemný dialog je krok správným směrem. Dokázali jsme zaujmout velmi široké spektrum posluchačů. Účast téměř 400 zákazníků potvrzuje význam celé akce,“ zhodnotil průběh KARAT Konference 2017 Marcel Herman, ředitel servisu a péče o zákazníky.

Zpět na přehled novinek