CRM systém KARAT - řízení vztahů se zákazníky

CRM systém KARAT

Komunikace a prodej jsou nejdůležitějšími předpoklady pro úspěch. Díky CRM systému můžete oboje nejen řídit, ale i zlepšovat!

CRM systém KARAT je všestranný software, který vám umožní plné řízení vztahů se zákazníky. CRM systém shromažďuje, zpracovává a využívá informace o klientech. Umožňuje poznat, pochopit a předvídat jejich potřeby, přání a nákupní zvyklosti.

Hlavní výhody CRM systému pro vaši firmu

  1. Rychlejší jednání se zákazníky

    Informace pro vaše rozhodování jsou snadno dostupné. Navíc budete mít lepší přehled o skutečných potřebách zákazníků a uplatníte individuální přístup.

  2. Uchování know-how

    Díky CRM systému vznikne znalostní databáze se správnými marketingovými postupy, ze kterých mohou pracovníci čerpat a zlepšovat se.

  1. Snadnější sdílení informací

    Centrální databáze usnadňuje spolupráci prodejnímu týmu a všech osob, které komunikují se zákazníky. Díky CRM systému lze navíc jednotlivé pracovníky zastoupit.

  2. Efektivnější obchodování

    Analýzou marketingových a prodejních aktivit můžete nasměrovat úsilí a zdroje na nejlepší příležitosti a snadno kontrolovat investice do marketingu a obchodu.

CRM
CRM

CRM systémy jsou důležité pro obchod, marketing i servis

Informace v CRM lze využít ke zvyšování spokojenosti zákazníků, tvorbě marketingové strategie a pro získání nových zákazníků a udržení těch stávajících.

Přínosy pro obchodníky

  • úspora času obchodníků
  • snadný přístup k informacím
  • zkrácení prodejního cyklu

Přínosy pro marketéry

  • lepší zacílení aktivit
  • vyhledávání příležitostí
  • relevantní rozhodování

Přínosy pro helpdesk

  • správa požadavků
  • zlepšení zákaznické podpory
  • optimalizace a automatizace

Velkou konkurenční výhodou pro vás mohou mít informace v terénu. Nabízíme vám synchronizaci kontaktů, schůzek a e-mailů mezi CRM KARAT a vaším mobilem či Outlookem.  

Nápis Voip, zeměkoule a myš

Je tu nový rozměr – CRM a telefonování přes internet

Nový rozměr spolupráce a komunikace se zákazníky přináší propojení CRM systém KARAT s telefonováním přes internet (VoIP). CRM systém KARAT s VoIP umožňuje snadno vytvářet a udržovat přehled o zákaznících od prvního kontaktu přes prodej, až po servisní podporu. A navíc můžete výrazně ušetřit!

20 555 Kč, to mohou být měsíční úspory díky CRM

CRM systém šetří čas a efektivněji využívá zdroje. Spočítali jsme, že měsíční úspora za čas a volání může být pro firmu s 6 obchodníky a 6 pracovníky podpory prodeje 20 555 korun. Výpočet navíc nezohledňuje nové zakázky, které lze díky CRM systému získat. To znamená, že investice do CRM systému se vrátí již po pár měsících!

Co zahrnuje standardní dodávka CRM?

Funkce IS KARAT

Chcete vyzkoušet informační systém KARAT?

Požádat o demo

Zajímá vás cena informačního systému KARAT?

Požádat o kalkulaci