Implementace CRM

Hladce provedená implementace CRM je důležitým předpokladem pro efektivní řízení vztahů se zákazníky. Nefungující a pro uživatele nepřívětivá aplikace je naopak téměř zbytečná.

Správná příprava implementace CRM je podobná postupu implementace informačních systémů jiných typů.

Jak obvykle postupujeme při implementaci CRM?

  1. Analýza a návrh řešení
  2. Software a hardware
  3. Implementace CRM

Co je součástí implementace CRM

  • Instalace
  • Testování
  • Školení
  • Asistence při zahájení, aby firma mohla začít využívat své CRM co nejdříve po implementaci.

Jak můžete provozovat a obsluhovat CRM KARAT

  1. Přímo na serveru ve vaší firmě nebo
  2. Odkudkoli na světě přes internet prostřednictvím služby SaaS.

Součásti a doplňky při implementaci CRM

Volitelnou součástí je propojení s VoIP telefonní ústřednou, která umožňuje levnější telefonování. CRM můžete synchronizovat také s  Outlookem, e-shopem i dalšími nástroji IS KARAT pro řízení podnikových procesů a komunikace – např. intranetem, extranetem, správou dokumentů, workflow, elektronickou fakturací a dalšími službami.

Pokud vás možnost implementace CRM zaujala, přečtěte si více o naší nabídce CRM systému.

Zpět do Slovníku pojmů

Chcete vyzkoušet informační systém KARAT?

Požádat o demo

Aktualityarchiv

17. 10. 2016

Audit IS KARAT verze 16

Soulad s Mezinárodními auditorskými standardy potvrdil Audit IS KARAT

26. 9. 2016

KARAT Konference 2016

Ve čtvrtek 22. září 2016 proběhlo v kongresovém centru hotelu Holliday Inn Brno tradiční setkání uživatelů informačního systému KARAT. Letošního…