Implementace CRM

Hladce provedená implementace CRM je důležitým předpokladem pro efektivní řízení vztahů se zákazníky. Nefungující a pro uživatele nepřívětivá aplikace je naopak téměř zbytečná.

Správná příprava implementace CRM je podobná postupu implementace informačních systémů jiných typů.

Jak obvykle postupujeme při implementaci CRM?

  1. Analýza a návrh řešení
  2. Software a hardware
  3. Implementace CRM

Co je součástí implementace CRM

  • Instalace
  • Testování
  • Školení
  • Asistence při zahájení, aby firma mohla začít využívat své CRM co nejdříve po implementaci.

Jak můžete provozovat a obsluhovat CRM KARAT

  1. Přímo na serveru ve vaší firmě nebo
  2. Odkudkoli na světě přes internet prostřednictvím služby SaaS.

Součásti a doplňky při implementaci CRM

Volitelnou součástí je propojení s VoIP telefonní ústřednou, která umožňuje levnější telefonování. CRM můžete synchronizovat také s  Outlookem, e-shopem i dalšími nástroji IS KARAT pro řízení podnikových procesů a komunikace – např. intranetem, extranetem, správou dokumentů, workflow, elektronickou fakturací a dalšími službami.

Pokud vás možnost implementace CRM zaujala, přečtěte si více o naší nabídce CRM systému.

Zpět do Slovníku pojmů

Chcete vyzkoušet informační systém KARAT?

Požádat o demo

Aktualityarchiv

27. 1. 2017

Případová studie PACOVSKÉ STROJÍRNY

Stáhněte si případovou studii nasazení informačního systému KARAT do společnosti PACOVSKÉ STROJÍRNY, a.s.

21. 12. 2016

Bobr Cup 2016

„Co kdybychom si to vyměnili? Ať poznáme závod z jiného úhlu." Takové myšlenky začaly provázet náš tým dva měsíce před závodem tříčlenných…