Technická podpora KARAT Assistance

Technická podpora a správa

Souhlasíte, že kromě funkčnosti je důležitá také kvalitní servisní podpora uživatelům systému a nutnost aktualizací SW po celou dobu jeho užívání?

Nabízíme vám jistotu řádného a rychlého vyřešení všech vašich požadavků.

Uživatelům IS KARAT poskytujeme servisní podporu, poradenství a aktualizace softwaru prostřednictvím on-line helpdesku KARAT Assistance, případně telefonicky či e-mailem. Díky smluvnímu zajištění provozu vašeho firemního informačního systému vyřešíme případný problém v předem domluveném termínu k vaší spokojenosti.

KARAT Assistance

Uživatelé IS KARAT mohou centralizovaně přes webové rozhraní zadávat a přijímat požadavky technické podpory a průběžně sledovat stav řešení těchto požadavků.

KARAT Assistance

KARAT Hotline 

Po - Pá: 9.00 - 17.00 hod

hotline@karatsoftware.cz
+420 581 737 143

Co nabízí KARAT Assistance?

  • přehledné, jednoduché a jednotné nástroje
  • souhrn otevřených případů v jakémkoliv okamžiku, postup jejich řešení a historie dříve řešených případů
  • kontrola nad celou firmou, nezávislost na osobě, průkaznost
  • upozornění na novinky přes e-mail
  • vlastní správa přístupů
  • jistota řádného a rychlého vyřešení všech požadavků
  • testování a distribuce aktualizací IS KARAT