Implementace CRM
Hladce provedená implementace CRM je důležitým předpokladem pro efektivní řízení vztahů se zákazníky. Nefungující a pro uživatele nepřívětivá aplikace je naopak téměř zbytečná.
Správná příprava implementace CRM je podobná postupu implementace informačních systémů jiných typů.
Jak obvykle postupujeme při implementaci CRM?
- Analýza a návrh řešení
- Software a hardware
- Implementace CRM
Co je součástí implementace CRM
- Instalace
- Testování
- Školení
- Asistence při zahájení, aby firma mohla začít využívat své CRM co nejdříve po implementaci.
Jak můžete provozovat a obsluhovat CRM KARAT
- Přímo na serveru ve vaší firmě nebo
- Odkudkoli na světě přes internet prostřednictvím služby SaaS.
Součásti a doplňky při implementaci CRM
Volitelnou součástí je propojení s VoIP telefonní ústřednou, která umožňuje levnější telefonování. CRM můžete synchronizovat také s Outlookem, e-shopem i dalšími nástroji IS KARAT pro řízení podnikových procesů a komunikace – např. intranetem, extranetem, správou dokumentů, workflow, elektronickou fakturací a dalšími službami.
Pokud vás možnost implementace CRM zaujala, přečtěte si více o naší nabídce CRM systému.