Mobilní klient

Mobilní klient

Skutečný pomocník pro práci mimo kancelář

Pro pracovníky, kteří nemají vždy možnost použít ke své práci plnohodnotné PC, je určen mobilní klient, který umožňuje pracovat s informačním systémem KARAT na dotykových zařízeních typu mobilní telefon nebo tablet s operačními systémy Android, iOS a dalšími.

Co je Mobilní klient?

Jedná se o plnohodnotného klienta IS KARAT s podporou většiny standardních i firemních funkcionalit zákazníka, což oproti jednoúčelovým aplikacím s neměnnou funkčností a jednostranným zaměřením na konkrétní mobilní platformu, dělá z mobilního klienta IS KARAT skutečného pomocníka pro práci mimo kancelář.

Mobilní klient je plnohodnotný klient informačního systému KARAT s podporou většiny standardních i firemních funkcionalit zákazníka.  

Jaké standardní komponenty IS KARAT podporuje?

  • Přihlašovací dialog
  • Vstupní menu
  • Seznam
  • Detail
  • Dialog Workflow
  • Dialog příloh
  • Tiskový dialog
  • Přehledy typu Pohled, Sestava i Kostka
  • Nástěnky + miniaplikace typu Seznam a Přehled
  • Hromadné operace
  • KARAT Assistance 

Možnosti využití nativních funkcí zařízení

Mobilní klient IS KARAT přináší další možnosti využití nativních zařízení jako jsou:

  • Systémové notifikace
  • Spuštění fotoaparátu a přiložení fotky přímo do aplikace
  • Přímé vytočení telefonního čísla konkrétní osoby nebo firmy
  • GPS souřadnice
  • Sdílení dokumentů
  • Další…

Bezpečnost

Z hlediska bezpečnosti podporuje mobilní klient zabezpečenou komunikaci přes HTTPS a práci s klientskými certifikáty, které zajistí, že s mobilním klientem mohou pracovat pouze ověřená zařízení a uživatelé. Platnost certifikátu lze navíc vzdáleně spravovat, takže IT manažer společnosti může okamžitě zneplatnit odcizené nebo jinak zneužité zařízení.

Hlavní přínosy pro uživatele

  • Plnohodnotné pořizování a práce s daty v mobilní aplikaci (Android, iOS a další)
  • Jednotný vývoj dalších funkcionalit IS KARAT
  • Možnost využívat veškeré firemní, zakázkové funkcionality
  • Přizpůsobení prostředí klienta uživatelem
  • Podpora uživatelské otevřenosti i v mobilní aplikaci
  • Využití nativních vlastností mobilního zařízení
  • Rychlá reakce na vzniklé interní i externí podněty
  • Diskrétní a rychlé zjišťování informací
  • Rychlá distribuce potřebných informací dalším osobám
  • Průběžné sledování dodržování dohod s obchodními partnery

Chcete vyzkoušet informační systém KARAT?

Požádat o demo

Zajímá vás cena informačního systému KARAT?

Požádat o kalkulaci