CRM systém
Komunikace a prodej jsou nejdůležitějšími předpoklady pro úspěch. Díky CRM systému můžete oboje nejen řídit, ale i zlepšovat!
CRM systém KARAT je všestranný software, který vám umožní plné řízení vztahů se zákazníky. CRM systém shromažďuje, zpracovává a využívá informace o klientech. Umožňuje poznat, pochopit a předvídat jejich potřeby, přání a nákupní zvyklosti.
Hlavní výhody CRM systému pro vaši firmu
1. Rychlejší jednání se zákazníky
Informace pro vaše rozhodování jsou snadno dostupné. Navíc budete mít lepší přehled o skutečných potřebách zákazníků a uplatníte individuální přístup.
2. Uchování know-how
Díky CRM systému vznikne znalostní databáze se správnými marketingovými postupy, ze kterých mohou pracovníci čerpat a zlepšovat se.
3. Marketingové kampaně
Možnost přípravy, plánování a organizace marketingových kampaní vč. podpory pro návrhy účastníků dle mnoha kritérií a včetně marketingových dotazníků.
4. Snadnější sdílení informací
Centrální databáze usnadňuje spolupráci prodejnímu týmu a všech osob, které komunikují se zákazníky. Díky CRM systému lze navíc jednotlivé pracovníky zastoupit.
5. Efektivnější obchodování
Analýzou marketingových a prodejních aktivit můžete nasměrovat úsilí a zdroje na nejlepší příležitosti a snadno kontrolovat investice do marketingu a obchodu.
6. Synchronizace s mailovými servery
Synchronizací s mailovými servery MS Exchange nebo G-Mail lze dosáhnout automatického přenosu dat typu přijatá i odeslaná pošta.
CRM systémy jsou důležité pro obchod, marketing i poskytování služeb
Informace v CRM lze využít ke zvyšování spokojenosti zákazníků, tvorbě marketingové strategie a pro získání nových zákazníků a udržení těch stávajících. Díky napojení na další části IS KARAT, zejména potom na oblasti Nákupu a Prodeje, je ideálním místem nejen pro předprodejní fází, ale stejně tak může být využit i pro fázi poprodejní.
Přínosy pro obchodníky
- úspora času obchodníků
- snadný přístup k informacím
- zkrácení prodejního cyklu
Přínosy pro marketéry
- lepší zacílení aktivit
- vyhledávání příležitostí
- relevantní rozhodování
Přínosy pro helpdesk
- správa požadavků
- zlepšení zákaznické podpory
- optimalizace a automatizace
Velkou konkurenční výhodou pro vás mohou mít informace v terénu, kde je ideálním doplňkem Mobilní klient IS KARAT. Nabízíme vám také synchronizaci kontaktů, schůzek a e-mailů mezi CRM KARAT a Outlookem.