CRM systém

Komunikace a prodej jsou nejdůležitějšími předpoklady pro úspěch. Díky CRM systému můžete oboje nejen řídit, ale i zlepšovat!

crm

CRM systém KARAT je všestranný software, který vám umožní plné řízení vztahů se zákazníky. CRM systém shromažďuje, zpracovává a využívá informace o klientech. Umožňuje poznat, pochopit a předvídat jejich potřeby, přání a nákupní zvyklosti.

Hlavní výhody CRM systému pro vaši firmu

1. Rychlejší jednání se zákazníky

Informace pro vaše rozhodování jsou snadno dostupné. Navíc budete mít lepší přehled o skutečných potřebách zákazníků a uplatníte individuální přístup.

2. Uchování know-how

Díky CRM systému vznikne znalostní databáze se správnými marketingovými postupy, ze kterých mohou pracovníci čerpat a zlepšovat se.

3. Marketingové kampaně

Možnost přípravy, plánování a organizace marketingových kampaní vč. podpory pro návrhy účastníků dle mnoha kritérií a včetně marketingových dotazníků.

4. Snadnější sdílení informací

Centrální databáze usnadňuje spolupráci prodejnímu týmu a všech osob, které komunikují se zákazníky. Díky CRM systému lze navíc jednotlivé pracovníky zastoupit.

5. Efektivnější obchodování

Analýzou marketingových a prodejních aktivit můžete nasměrovat úsilí a zdroje na nejlepší příležitosti a snadno kontrolovat investice do marketingu a obchodu.

6. Synchronizace s mailovými servery

Synchronizací s mailovými servery MS Exchange nebo G-Mail lze dosáhnout automatického přenosu dat typu přijatá i odeslaná pošta.

karat-crm
CRM

CRM systémy jsou důležité pro obchod, marketing i poskytování služeb

Informace v CRM lze využít ke zvyšování spokojenosti zákazníků, tvorbě marketingové strategie a pro získání nových zákazníků a udržení těch stávajících. Díky napojení na další části IS KARAT, zejména potom na oblasti Nákupu a Prodeje, je ideálním místem nejen pro předprodejní fází, ale stejně tak může být využit i pro fázi poprodejní.

Přínosy pro obchodníky

  • úspora času obchodníků
  • snadný přístup k informacím
  • zkrácení prodejního cyklu

Přínosy pro marketéry

  • lepší zacílení aktivit
  • vyhledávání příležitostí
  • relevantní rozhodování

Přínosy pro helpdesk

  • správa požadavků
  • zlepšení zákaznické podpory
  • optimalizace a automatizace

Velkou konkurenční výhodou pro vás mohou mít informace v terénu, kde je ideálním doplňkem Mobilní klient IS KARAT. Nabízíme vám také synchronizaci kontaktů, schůzek a e-mailů mezi CRM KARAT a Outlookem.

Zaujal vás CRM systém?

Neváhejte nás kontaktovat, pomůžeme vám zajistit další správný postup

Kontaktujte nás