Systém pro servisní firmy a půjčovny

Díky významným instalacím našeho ERP systému v oblasti půjčování a servisu dokážeme pokrýt veškerá specifika tohoto oboru i individuální požadavky vaší firmy.

erp servis

Systém KARAT vám pomůže s evidencí zakázek a zápůjček, jejich plánováním i tvorbou cen a podpoří manažerské řízení.

Standardní funkce IS KARAT pro servisní firmy

  • komplexní a efektivní evidence servisních zakázek
  • kompletní evidence zařízení
  • využití znalostní databáze a opakujících se akcí
  • sledování zakázek různých typů
  • podpora cenotvorby
  • plánování servisních zakázek
  • optimalizace vychystání a výdeje materiálu
  • automatické vystavení objednávek vydaných podle zakázek servisu
  • zpětné rozpočítání souvisejících nákladů do skladových cen
  • mechanismy usnadňující výdej materiálu a náhradních dílů
  • snadné vedení agendy servisních výkazů
  • automatické vystavování zálohových faktur
  • přehledná kontrola realizace servisních zakázek a náběhu nákladů
  • definovatelné kontrolní listy servisní zakázky „Check list“
  • podpora automatizované fakturace
  • propracované možnosti manažerských výstupů a vyhodnocení
  • integrovaný webový servisní portál

Standardní funkce IS KARAT pro půjčovny

  • komplexní evidence půjčovaného sortimentu
  • propracované mechanismy upozornění a kontrol
  • přehledná a jednoduchá evidence zápůjček
  • jednoduchá definice spojených dokladů (smlouvy, protokoly)
  • přehledné kapacitní plánování zápůjček
  • jednotné přehledy a tiskové sestavy pro vyhodnocení zápůjček
  • nastavení typů zápůjček s parametry
  • variabilní fakturace

Vybrané funkcionality pro servisní firmy a půjčovny

Náš ERP systém vás zaujme nejen kompletním pokrytím procesů ve vaší firmě, ale také řadou dílčích funkcionalit