Systém pro servisní firmy a půjčovny
Díky významným instalacím našeho ERP systému v oblasti půjčování a servisu dokážeme pokrýt veškerá specifika tohoto oboru i individuální požadavky vaší firmy.
Systém KARAT vám pomůže s evidencí zakázek a zápůjček, jejich plánováním i tvorbou cen a podpoří manažerské řízení.
Standardní funkce IS KARAT pro servisní firmy
- komplexní a efektivní evidence servisních zakázek
- kompletní evidence zařízení
- využití znalostní databáze a opakujících se akcí
- sledování zakázek různých typů
- podpora cenotvorby
- plánování servisních zakázek
- optimalizace vychystání a výdeje materiálu
- automatické vystavení objednávek vydaných podle zakázek servisu
- zpětné rozpočítání souvisejících nákladů do skladových cen
- mechanismy usnadňující výdej materiálu a náhradních dílů
- snadné vedení agendy servisních výkazů
- automatické vystavování zálohových faktur
- přehledná kontrola realizace servisních zakázek a náběhu nákladů
- definovatelné kontrolní listy servisní zakázky „Check list“
- podpora automatizované fakturace
- propracované možnosti manažerských výstupů a vyhodnocení
- integrovaný webový servisní portál
Standardní funkce IS KARAT pro půjčovny
- komplexní evidence půjčovaného sortimentu
- propracované mechanismy upozornění a kontrol
- přehledná a jednoduchá evidence zápůjček
- jednoduchá definice spojených dokladů (smlouvy, protokoly)
- přehledné kapacitní plánování zápůjček
- jednotné přehledy a tiskové sestavy pro vyhodnocení zápůjček
- nastavení typů zápůjček s parametry
- variabilní fakturace
Vybrané funkcionality pro servisní firmy a půjčovny
Náš ERP systém vás zaujme nejen kompletním pokrytím procesů ve vaší firmě, ale také řadou dílčích funkcionalit
Případové studie
TRUCK TRADE, spol. s r. o.