Řešení pro distribuční a obchodní firmy

Chtěli byste více prodávat, kontrolovat a snižovat náklady, pohodlněji a rychleji předávat informace obchodním partnerům a efektivně řídit procesy nákupu, distribuce a prodeje zboží?

obchod

Systém KARAT se přizpůsobí každé obchodní či distribuční firmě!

Snadná přizpůsobivost pro různě velké firmy z různých oborů

Systém využívají tisíce uživatelů středně velkých a větších obchodních firem. Informační systém KARAT je vhodný pro velkoobchody, maloobchody i specifické druhy prodeje.

Většina našich větších zákazníků vyrostla právě díky ERP KARAT. Jsme oborově neutrální. Umíme nabídnout řešení pro libovolné odvětví, např. distribuci nápojů, distribuci ovoce a zeleniny a potravin obecně, distribuci spotřebního zboží, distribuci hutního materiálu a další.

Co vám systém KARAT umožní

  • řízení objednávek a dopravy
  • precizní evidenci a řízení skladových zásob
  • řízení odběratelských a dodavatelských vztahů
  • možnost řízeného skladu a řízení logistických procesů
  • pružnou reakci na požadavky zákazníků
  • EDI komunikaci s obchodními řetězci
  • a další…

K hlavním přínosům implementačního projektu patří centralizace a integrace datové základny, pořizování údajů z jednoho místa, a to maximálně jedenkrát, a dosažení jednotné verze pravdy na všech výstupech systému.

rabbitJiří NulíčekSPRÁVCE IT A PRACOVNÍK ODPOVĚDNÝ ZA ROZVOJ CELOPODNIKOVÉHO INFORMAČNÍHO SYSTÉMU

Jaké procesy systém KARAT podporuje?

Kromě účetnictví se informační systém KARAT zaměřuje na procesy, které nejvíce ovlivňují získávání nových zákazníků, realizaci zakázek, zajištění zdrojů a inovace. Systém má komplexní a propracované vazby.

    • personalistika
    • mzdy
    • řízení lidských zdrojů
    • statistická hlášení a elektronická komunikace s orgány státní správy

    Lepší využití lidského potenciálu, kdy jsou lidé více zapojeni do výrobního procesu, přináší dlouhodobě lepší výsledky než kvantitativní zvyšování produkce.

    • majetek
    • finance a řízení Cash Flow
    • účetnictví
    • daně

    Řízení financí, Cash Flow, majetku a daní s využitím nástrojů, které zjednodušují práci a minimalizují chyby, ocení vedení obchodní firmy při kontrolách a auditech.

    • CRM
    • skladové hospodářství, vč. řízeného skladu (WMS)
    • nákup
    • prodej vč. e-komerce B2B a B2C
    • reklamace
    • inventury
    • logistika nákupu, prodeje, skladů
  • Specifické (průřezové) nástroje ocení především zákazníci, pro něž je správné využívání technologií a rozumná automatizace součástí podnikatelské strategie.

    • podnikový portál s technologii SharePoint (intranet, extranet)
    • otevřenost, která umožňuje přizpůsobit informační systém KARAT bez znalosti programování a napojit ho na jiné systémy
    • konektory na specializované externí systémy
    • workflow
    • elektronická výměna dat (EDI)
    • controlling, manažerské řízení, datové sklady
    • podpora procesního a strategického řízení
    • řízení a správa dokumentů (DMS)

Vybrané funkcionality pro distribuční a obchodní firmy

Náš ERP systém vás zaujme nejen kompletním pokrytím procesů ve vaší firmě, ale také řadou dílčích funkcionalit.