Logistický informační systém
Nabídněte svým zákazníkům spolehlivé dodávky zboží a krátké dodací lhůty.
Díky logistickému systému snížíte náklady a zvýšíte produktivitu.
Pro koho je logistický informační systém vhodný?
Logistický informační systém se vyplatí výrobním firmám i obchodním společnostem. Vynikající škálovatelnost systému oceníte při řízení menšího skladu s dvěma pracovníky, stejně jako u vícepatrového skladu o ploše desítek km2 s desítkami zaměstnanců.
Přínosy logistického informačního systému
- Rychlá a přesná komunikace s dodavateli a obchodními partnery.
- Sledování a řízení optimální výše skladových zásob.
- Zabezpečení hladkého výdeje a spolehlivé distribuce zboží.
- Zvýšení rychlosti a přesnosti práce skladníků, dokumentování jejich činnosti při plnění úkolů v rámci předem definovaných logistických procesů.
- Optimalizace tras pro přesuny zásob, přehled o jejich přesném umístění na skladě.
- Podpora online práce prostřednictvím mobilních terminálů (Wi-Fi), řízení priorit a systematické vytěžování skladníků.
- Využití technologie čárových kódů či RFID pro zvýšení produktivity ve skladech.
- Elektronická komunikace s partnery formou EDI.
- Online inventury, řízení obalového salda.
Potřebujete sledovat a řídit pohyb zboží na cestě k vašim zákazníkům?
Logistický informační systém KARAT se věnuje nejen vnitřní logistice, díky možnosti propojení s dalšími programy zjednodušuje také přepravu zboží.
Tato část řešení je primárně určena pro společnosti řídící dopravu na základě objednávek, na jejichž trasách je 5 a více zastávek. Hodí se ale i v dalších oblastech, kde je potřeba řídit a optimalizovat dopravní cykly, znát náklady na dopravu po ukončení plánování, analyticky hledat možné úspory nebo přínosy.
Co systém dále umožňuje?
- Tvorbu pevných a dynamických tras dle aktuálních objednávek.
- Online kontrolu realizace plánu s upozorněním na odchylky.
- Zasílání SMS zákazníkům.
- Obousměrnou komunikaci mezi řidičem a dispečinkem.
- Přeplánování trasy a zaslání do terminálu řidiče.
- Navigaci na další zastávku.
- Správu vozového parku.
Jak funguje logistický software KARAT
-
Výchozí informací pro podnik jsou objednávky zákazníků ve sledovaném období. Objednávky lze porovnávat se stavem zásob surovin, dílů či komponent. Na základě těchto informací můžete sestavit plán zásobování.
-
Výchozí informací pro podnik jsou objednávky zákazníků ve sledovaném období. Objednávky lze porovnávat se stavem zásob surovin, dílů či komponent. Na základě těchto informací můžete sestavit plán zásobování.
-
Výchozí informací pro podnik jsou objednávky zákazníků ve sledovaném období. Objednávky lze porovnávat se stavem zásob surovin, dílů či komponent. Na základě těchto informací můžete sestavit plán zásobování.