Logistický informační systém

Nabídněte svým zákazníkům spolehlivé dodávky zboží a krátké dodací lhůty.
Díky logistickému systému snížíte náklady a zvýšíte produktivitu.

karat-logistika

Pro koho je logistický informační systém vhodný?

Logistický informační systém se vyplatí výrobním firmám i obchodním společnostem. Vynikající škálovatelnost systému oceníte při řízení menšího skladu s dvěma pracovníky, stejně jako u vícepatrového skladu o ploše desítek km2 s desítkami zaměstnanců.

Přínosy logistického informačního systému

  • Rychlá a přesná komunikace s dodavateli a obchodními partnery.
  • Sledování a řízení optimální výše skladových zásob.
  • Zabezpečení hladkého výdeje a spolehlivé distribuce zboží.
  • Zvýšení rychlosti a přesnosti práce skladníků, dokumentování jejich činnosti při plnění úkolů v rámci předem definovaných logistických procesů.
  • Optimalizace tras pro přesuny zásob, přehled o jejich přesném umístění na skladě.
  • Podpora online práce prostřednictvím mobilních terminálů (Wi-Fi), řízení priorit a systematické vytěžování skladníků.
  • Využití technologie čárových kódů či RFID pro zvýšení produktivity ve skladech.
  • Elektronická komunikace s partnery formou EDI.
  • Online inventury, řízení obalového salda.

Potřebujete sledovat a řídit pohyb zboží na cestě k vašim zákazníkům?

Logistický informační systém KARAT se věnuje nejen vnitřní logistice, díky možnosti propojení s dalšími programy zjednodušuje také přepravu zboží.

Tato část řešení je primárně určena pro společnosti řídící dopravu na základě objednávek, na jejichž trasách je 5 a více zastávek. Hodí se ale i v dalších oblastech, kde je potřeba řídit a optimalizovat dopravní cykly, znát náklady na dopravu po ukončení plánování, analyticky hledat možné úspory nebo přínosy.

Co systém dále umožňuje?

  • Tvorbu pevných a dynamických tras dle aktuálních objednávek.
  • Online kontrolu realizace plánu s upozorněním na odchylky.
  • Zasílání SMS zákazníkům.
  • Obousměrnou komunikaci mezi řidičem a dispečinkem.
  • Přeplánování trasy a zaslání do terminálu řidiče.
  • Navigaci na další zastávku.
  • Správu vozového parku.

Jak funguje logistický software KARAT

  • Výchozí informací pro podnik jsou objednávky zákazníků ve sledovaném období. Objednávky lze porovnávat se stavem zásob surovin, dílů či komponent. Na základě těchto informací můžete sestavit plán zásobování.

  • Výchozí informací pro podnik jsou objednávky zákazníků ve sledovaném období. Objednávky lze porovnávat se stavem zásob surovin, dílů či komponent. Na základě těchto informací můžete sestavit plán zásobování.

  • Výchozí informací pro podnik jsou objednávky zákazníků ve sledovaném období. Objednávky lze porovnávat se stavem zásob surovin, dílů či komponent. Na základě těchto informací můžete sestavit plán zásobování.

Zaujal vás logistický informační systém?

Neváhejte nás kontaktovat, pomůžeme vám zajistit další správný postup.

Kontakt