Systém pro nákupní procesy
Využijte konkurenční boj na trhu ve svůj prospěch a nakupujte efektivně. Naše řešení vás zbaví zdlouhavých a rutinních činností při nákupech vaší firmy.
Chtěli byste objednávat optimální množství zboží v nejkratších termínech a za nejlepší cenu na trhu? Náš nákupní systém se stane každodenním přínosem pro hospodaření vaší firmy a bilanci skladových zásob.
Pružný nákup od dodavatelů
Pomocí nákupního systému KARAT můžete při nákupu využít interní data i aktualizované externí ceníky či databázové informační zdroje. Snadno si tak porovnáte a vyberete vhodného dodavatele.
Nákupní proces je i díky možnosti integrace workflow rychlý a pružný, s přesným dopadem všech souvisejících nákladů do skladových cen či do daného obchodního případu jako celku.
Výhody nákupního systému KARAT
Monitoring a optimalizace cen, nákladů a zásob
- sledování dodavatelských cen s možností importu a evidence dodavatelských ceníků
- přesné sledování souvisejících nákladů, precizní stanovení nákladové ceny
- sledování disponibilních stavů skladových zásob v čase
- oddělení množstevního toku zásob od toku finančního
- režim „centrála-pobočka“, řešení konsignace skladových zásob
Usnadnění a zrychlení obchodů s vašimi dodavateli
- zpracování poptávko-nabídkového řízení na úrovni dodavatelského řetězce
- automatizace procesu nákupu s využitím nákupního portálu a aukčních nákupů
- možnosti generování nákupních objednávek podle disponibility zásob v čase
- evidence došlé pošty a její vazby na nákupní procesy
- na úrovni nákupního procesu lze využít EDI komunikace či jiné elektronické komunikace s dodavatelem
- nastavení workflow, které zrychlí obchod, zamezí chybám uživatelů a zvýší komfort obsluhy
Kontrola a vyhodnocení nákupů
- podrobné sledování stavu dodání jednotlivých nakupovaných komodit
- nákupní proces lze podpořit evidencí smluv s možností sledování jejich průběžného plnění
- vyhodnocení, přehledy, sestavy, grafy či kontingenční tabulky
Informační systém KARAT disponuje také prodejním systémem.