Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Marketingový informační systém

Bez propagace, podpory prodeje a informací o zákaznících neuspěje na trhu ani nejlepší produkt. V konkurenčním prostředí je nutné neustále sledovat a vyhodnocovat důležité informace prostřednictvím marketingového informačního systému.

Marketingový informační systém zahrnuje všechny pracovníky a technologie starající se o sběr, třídění, analýzy, vyhodnocování a distribuci informací pro zajištění marketingových aktivit.

Marketing a informační systém KARAT

Náš ERP systém dbá na propojení marketingového informačního systému s dalšími klíčovými procesy firmy.

Nejdůležitější přínosy marketingového informačního systému

  • Záznam vývoje zájmu zákazníků
  • Evidence veškerých aktivit se zákazníky
  • Soustředění informací o zákaznících do firemní databáze
  • Monitoring konkurence a predikce trhu
  • Evidence kontaktů a kategorizace obchodních partnerů
  • Podpora e-marketingu a online marketingu
  • Plánování nákladů a výnosů na konkrétní období či marketingovou akci
  • Přehled smluv, dodatků, zápisů z jednání a dalších dokumentů
  • Sledování zakázky napříč celým informačním systémem
  • Vyhodnocení ekonomické úspěšnosti marketingu

Chcete úspěšně řídit marketing a vztahy se zákazníky? Přečtěte si výhody našeho CRM systému.

Máte zájem o schůzku, kalkulaci nebo máte dotaz?

Rádi zodpovíme všechny vaše dotazy, předložíme vám nezávaznou cenovou nabídku nebo vám poskytneme přístup do demoverze našich produktů.