Marketingový informační systém
Bez propagace, podpory prodeje a informací o zákaznících neuspěje na trhu ani nejlepší produkt. V konkurenčním prostředí je nutné neustále sledovat a vyhodnocovat důležité informace prostřednictvím marketingového informačního systému.
Marketingový informační systém zahrnuje všechny pracovníky a technologie starající se o sběr, třídění, analýzy, vyhodnocování a distribuci informací pro zajištění marketingových aktivit.
Marketing a informační systém KARAT
Náš ERP systém dbá na propojení marketingového informačního systému s dalšími klíčovými procesy firmy.
Nejdůležitější přínosy marketingového informačního systému
- Záznam vývoje zájmu zákazníků
- Evidence veškerých aktivit se zákazníky
- Soustředění informací o zákaznících do firemní databáze
- Monitoring konkurence a predikce trhu
- Evidence kontaktů a kategorizace obchodních partnerů
- Podpora e-marketingu a online marketingu
- Plánování nákladů a výnosů na konkrétní období či marketingovou akci
- Přehled smluv, dodatků, zápisů z jednání a dalších dokumentů
- Sledování zakázky napříč celým informačním systémem
- Vyhodnocení ekonomické úspěšnosti marketingu
Chcete úspěšně řídit marketing a vztahy se zákazníky? Přečtěte si výhody našeho CRM systému.