Projekt implementace je zaměřen na komplexní pokrytí agend pojišťovacího makléře včetně řešení oblastí jako např. CRM, Workflow a Manažerských výstupů. Celé řešení je založeno co nejvíce na automatizovaném zpracování agend, elektronickém oběhu klíčových dokumentů a on-line komunikaci.
Cílem projektu bylo najít partnera s referencí na již úspěšně realizované řešení v makléřské branži, dále partnera s technologickou vyspělostí systému a silným lidským zázemím pro kvalitní a rychlý servis.
Přínosem projektu je sjednocení několika stávajících agend společnosti do jednoho společného systému a především pokrytí vzrůstajících požadavků na hlavní předmět podnikání, dokonalá péče o současné klienty, systematická práce a potřeba manažerského pohledu na data včetně vyhodnocování budoucích trendů společnosti Respect Slovakia, s.r.o.
Pro výběr IS KARAT výrazně hovořila referenční návštěva u klienta IS KARAT v makléřské oblasti s agendou podobné velikosti, dále pak velikost firmy dodavatele a vlastní technologie IS KARAT díky, které je dodavatel schopen vyřešit zcela specifické požadavky a nároky klienta.
Sdílet na sociálních sítích